Toen ik de bewuste wijnflessen in handen kreeg, viel mij de tekst van het etiket op: "Le Sourire de Kai" ...
Niet zo voor de hand liggend om je domein of je product daar naar te noemen. Naar wat ..?
Hans, de verkoper, kon mij er geen verklaring voor geven.
Niet erg, de flessen gingen even rusten in het rek, en zondagavond werd de eerste gekraakt bij een heerlijke portie Ceylon-kip. Gisteren kwam dan de geest van Bram Vermeulen zich ermee bemoeien. Bij het maken van de foto, maar vooral toen ik hem in de blog publiceerde, viel het mij opnieuw op ... en Marco Polo ging op 21-eeuwse wijze op zoektocht in de Google-balk. Veel moeite koste het niet, want in 0.03 seconden kreeg ik de eerste tien, van zo'n 44.000 resultaten op het scherm:
"LE SOURIRE DE KAI" une oeuvre de GAGELMANN HARTMUT paru en 1984 aux éditions P. BELFOND
In de Duitse versie raak ik al wat verder via een internet-verkoopsite "Ciao!"
En op http://boekengek.web-log.nl kom ik nog meer te weten.
Zo zie je maar, tot wat een glaasje wijn al kan leiden ...
Marco Polo
12 december 2006
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten