21 mei 2014

Samenwerking of kruisbestuiving?

Ze zijn er, ze staan erop: dichter bert deben heeft de foto's die hem inspireerden tot het schrijven van De nacht van Sint-Andries samen met het gedicht op zijn blog geplaatst. Waarvoor dank. Voor alles is blijkbaar een eerste keer, ook om met eigen fotowerk naar buiten te komen. Nooit gedacht dat zoiets mij zou overkomen. Zijn poëzie verwoordt op schitterende wijze datgene waarmee ik bezig was tijdens het zoeken naar de beelden, de composities en de invalshoeken. Een hele voldoening om in de woorden van zo'n gerenomeerd dichter te lezen wat ik graag had dat de mensen zouden zien in mijn prenten.  Heer Polo voelt zich zeer vereerd door het feit dat enkele van zijn foto's aanleiding hebben gegeven tot het ontstaan van zulk mooi woordenpalet.  Bij deze wil ik U allen aanraden om  bij gelegenheid een bezoek te brengen aan de weblog van bert deben om daar met eigen ogen vast te stellen dat dit niet toevallig een mooi gedicht is. Wat die man allemaal kan! bert bedankte mij voor de samenwerking, ik hou het op een kruisbestuiving. Respect!

Marco Polo

Geen opmerkingen: