15 februari 2009

Moe maar voldaan...

Van mijn persoonlijke reporter ter plaatse, Bram in Amsterdam, kreeg ik onderstaande foto toegestuurd.
Op de hoek van de Keizersgracht en de Wolvenstraat wordt reclame gemaakt voor mijn schrijfsels: vernieuwde uitgaven over grote belevenissen voor een klein budget.
Het kon over deze weblog zelf gaan!
Hieruit mag blijken dat Uw dienaar, net als zijn illustere naamgenoot, voorganger en lichtend voorbeeld: Marco Polo de Oude himself, de weg gevonden heeft naar het buitenland en de volkeren in den vreemde tot lezing en lering oproept.

Om deze vaststellingen te doen schuwt mijn zoon de zware inspanningen niet. Hoewel de opname klaarblijkelijk bij daglicht is gemaakt weet ik zeker dat het zoeken naar en vinden van dusdanige commerciële boodschap slechts het gevolg kan zijn van doorgedreven nachtelijk speurwerk binnen de Mokumse grachtengordel. Waarvoor mijn oprechte dank.
Dat hij daartoe niet alleen een gedeelte van zijn schamele slaaptijd inlevert ter exploratie van de stad, maar daarenboven de dag nadien nog een omweg maakt om het gevondene op de pixelgevoelige geheugendrager vast te leggen: dat strekt hem tot eer en is alvast een zeer plausibele verklaring voor zijn grote vermoeidheid tijdens het laatste weekend-bezoek aan de ouderlijke thuisbasis in Polderstad...

Een Juvenalis Dilemma of De Eskimokus ?
Het zal slapende Bram worst wezen!
Ainsi soit-il. Amen

Marco Polo

2 opmerkingen:

b-boy zei

Hahaha, stiekem foto's van mij maken!

Bramsterdam

aloysiusprimus zei

Mijn bèste lezer,
Iek daank oe voor die haikoe!
Aloysius