21 juni 2015

Op de valreep...

Hoewel het voor enige verwarring zou kunnen zorgen stel ik U toch de vraag:"Mag het vanaf nu een ietsje 'meer' zijn ?"
Wat het 'zomerweer' aangaat: zeker en vast! Maar verder? Net vandaag begint de elfde zomer sinds de start van deze Mededelingen-blog. Een goed moment, zo dacht ik, om het geweer eens van schouder te veranderen. Ik leg er hier 'den blok' op. Na tien volle jaargangen laat ik de ganzenveer even naast de inktpot liggen, hang ik mijn schrijverspij aan de wilgen, geef ik alvast één pijp aan Maarten, gooi voorlopig mijn bloggerstatus over de haag en de handdoek in de ring.  Geen paniek evenwel, lang kan zoiets niet duren. Geheel in de stijl van het Royale Reuzenweekend dat we nu in onze Sinjorenstad beleven wil ik het nog enigszins nevelig houden en meld U in een telegrambericht:

polo zet punt achter mededelingen 
o stop o 
1376 bijdragen in 10 kalenderjaren 
o stop o 
nu slapen - morgen 'meer' nieuws
o stop o










Met de groeten van 'de Kleine'...

Marco Polo

Geen opmerkingen: