01 januari 2010

Kan het nog klassieker?

Al even klassiek als mijn eindejaarsafsluiter gisteren is de opener voor het nieuwe jaar vandaag. Terwijl op de achtergrond de Wiener Philharmoniker, onder leiding van Georges Prêtre, het wereldberoemde nieuwjaarsconcert afwerkt doe ik wat opzoekings- en knip- & plakwerk om U een wereldwijd beeld te geven van de overgang naar het tweede decennium van de eenentwintigste eeuw.

Wat bij deze is gebeurd.
Ik voel dat het er nog in zit, ik ben het foto-bewerken nog niet verleerd. Dus blog ik ook in 2010 verder tot meerdere eer en glorie van al wie hier ter sprake zal komen, tot mijn eigen grote voldoening en hopelijk heeft U er ook nog iets aan.
Nu pik ik nog vlug een "Schöne Blauwe Donau" mee en wens U toe dat iedereen zich goed mag houden in dit kersverse nieuwe jaar.

Marco Polo

2 opmerkingen:

Tantan zei

Even zoveel wensen terug, en massa's blog- en ander plezier!

peterpignans zei

En wat dat "goed houden" betreft, zoals we vroeger bij de "wolfkes" zegden "We doen ons best " !

Verder sluit ik me helemaal aan bij Tantan's commentaar ...